Fadder vt09

Jaaharå, då var jag äntligen färdig med min tenta, efter många om och men. Nu har jag insett varför det alltid tar så lång tid för mig att bli klar med grejjer. Jag kommer ju aldrig igång med pluggandet eftersom det tar 100 år för mig att ens förståuppgifterna. Ska bli spännande att få tillbaka den här uppgiften sen, kan sluta hur som helst när man pluggat hög på hostmedin. Hahaha satt och läste igenom den innan jag lämnade in den tidigare idag, hittade en hel del intressanta misstag. Jag trodde jag hade skrivit  lång sikt på flera ställen men jag upptäckte att jag skrivit lång skit istället :D

Nu är det bara att ta nya tag och påbörja min andra termin. Dessutom är det nolningsvecka nu, från och med måndag. Eller vi kallar det inte nollning utan rookievecka, vilket innebär att ingen förnedring eller dumma grejjer förekomma. Vi sysslar bara med gemenskap och lattjo prylar. Eftersom jag inte längre är någon nybörjare a.k.a rookie, så har jag beslutat att vara fadder denna termin. Självklart ställer man upp. Kommer själv ihåg hur glad jag var över att ha faddrar som ordnade grejjer och tog hand om en annan vilsen Dalkulla. Kommer bli mycket den här veckan men det kommer bli grymt roligt :D

Min jätte hundrädda kompis sköna komentar:
- Män är som hundar, man kan inte lita på dom.
Haha

Sovtime nu, god natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0